Wanneer u niet meer kan inloggen op uw account en de melding ziet 'Het Google Workspace-account van uw organisatie is opgeschort' dan heeft dit doorgaans te maken met een keuze die in het verleden is gemaakt. Google biedt onder bepaalde voorwaarde gratis workspace abonnementen aan. Deze voorwaarden zijn in de loop der tijd gewijzigd en/of uw organisatie voldoet zelf niet meer aan die voorwaarden. In zo'n geval krijgt de beheerder van uw workspace account een melding. Helaas zien wij vaak dat degene die de workspace omgeving heeft opgezet niet meer actief is binnen/voor de organisatie, de melding dus niet bekend is en het account wordt geblokkeerd en zonder beheerdertoegang lastig te heractiveren is.
In zo'n geval kunnen wij u helpen met de migratie naar een nieuwe omgeving. Indien u een e-mail programma gebruikt (en niet on-line werkt) is de e-mail vaak nog te migreren. In het geval u altijd on-line werkt helpen we u op weg naar herstel van uw account terwijl nieuwe e-mail op de nieuwe omgeving bij ons binnenkomt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren