Kan mailaccount niet aan Google toevoegen

Gewijzigd op Ma, 25 Mrt om 4:18 PM

Wanneer het niet lukt om uw mailaccount toe te voegen aan Gmail, let dan op de volgende instellingen:


1. Bij inkomende e-mail gebruik SSL en poort 993 (IMAP) of 995 (POP)

2. Bij uitgaande e-mail gebruik SSL en poort 465


Indien het niet lukt en u weet zeker dat u de correcte gebruikersnaam en wachtwoord heeft opgegeven dan kunt u proberen de hostname te wijzigen door er ip4 voor te zetten. Dus wanneer u bijvoorbeeld 100.d-hosting.nl gebruikt maakt u hier ip4100.d-hosting.nl van.


Indien u Safari gebruikt wil dit soms ook problemen opleveren, gebruik in dat geval Chrome.


Blijft het mislukken stuur dan een e-mail aan support@d-hosting.nl met indien mogelijk schermafbeeldingen of screenshots van de stappen die u heeft doorlopen zodat wij de gegevens kunnen controleren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren