Er kan in sommige gevallen corruptie in een PST bestand optreden. Dit kan ervoor zorgen dat een e-mail account niet meer goed werkt of bij het opstarten de melding 'Uw postvak of postbus is tijdelijk verplaatst op de Microsoft Exchange-server...' geven.
Voordat u begint adviseren wij van alle accounts in Outlook een back-up te maken. In het volgende artikel leest u hoe:
Hoe maak ik een back-up van mijn e-mail in Outlook : D-Hosting
Optie 1
Met de tool scanpst.exe kunt u proberen het PST bestand te repareren, op deze pagina van Microsoft leest u hoe:
Optie 2
Indien optie 1 niet tot verbetering leidt dan zit de fout dieper in het Outlook profiel en biedt het volgende artikel van Microsoft uitkomst:
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren