Fout met PST bestand (Outlook)

Gewijzigd op Di, 26 Mrt om 4:42 PM

Er kan in sommige gevallen corruptie in een PST bestand optreden. Dit kan ervoor zorgen dat een e-mail account niet meer goed werkt of bij het opstarten de melding 'Uw postvak of postbus is tijdelijk verplaatst op de Microsoft Exchange-server...' geven.


Voordat u begint adviseren wij van alle accounts in Outlook een back-up te maken. In het volgende artikel leest u hoe:
Hoe maak ik een back-up van mijn e-mail in Outlook : D-Hosting


Optie 1
Met de tool scanpst.exe kunt u proberen het PST bestand te repareren, op deze pagina van Microsoft leest u hoe:

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/outlook-gegevensbestanden-pst-en-ost-herstellen-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253#:~:text=Als%20u%20het%20hulpprogramma%20Postvak,het%20hulpprogramma%20Postvak%20IN%20start.


Optie 2
Indien optie 1 niet tot verbetering leidt dan zit de fout dieper in het Outlook profiel en biedt het volgende artikel van Microsoft uitkomst:

https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/bericht-uw-postbus-is-tijdelijk-verplaatst-op-microsoft-exchange-server-wanneer-een-gebruiker-van-office-365-outlook-opent-fc808388-f464-7c4b-9b9d-f5b70ec5fa11



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren