Doorgaans krijgt u deze foutmelding terug wanneer tijdens het instellen van uw e-mail account er geen gebruikersnaam en wachtwoord zijn ingesteld bij de uitgaande e-mail servers. In de meeste apps en programma's kunt u dit eenvoudig aanvullen.
Outlook
- Klik linksboven op bestand
- Klik op accountinstellingen
- Klik op profielen beheren
- Klik op e-mail
- Klik op het e-mail account waar u de wijziging voor moet maken
- Klik op wijzigen
- Klik rechtsonder op 'meer instellingen'
- Ga naar het tweede tabblad en vink de bovenste optie aan
- Klik op OK, in het volgende scherm ook op OK, hierna worden de instellingen getest en klikt u wederom op OK.
In geval van Samsung Mail
- Klik linksboven op de 3 horizontale streepjes.
- Klik rechtsboven op het tandwieltje.
- Klik op het account waarvoor u de wijziging wilt maken.
- Scroll helemaal naar beneden en klik op 'Serverinstellingen'
- Scroll weer naar beneden en zet 'Verificatie voor verzenden van e-mail aan'
- Vul dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in als voor de inkomende e-mail of wanneer u smtpzeker gebruikt de gebruikersgegevens die u van ons heeft gekregen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren