Gedeeld Exchange mailbox niet zichtbaar in OWA (online Outlook)

Gewijzigd op Di, 21 Okt om 12:50 PM

Indien je voornamelijk werkt met de on-line outlook omgeving, ook wel OWA, dan kan het voorkomen dat een met jouw gedeelde account niet automatisch onderaan de mappen lijst verschijnt. In dit geval los je dat als volgt op:


  • Ga naar Instellingen (⚙️) → Alle Outlook-instellingen bekijken → E-mail → Accounts → Gedeelde mailboxen

  • Klik + Gedeelde mailbox toevoegen

  • Vul de naam of het e-mailadres in


Geen klant van D-Hosting? Bij D-Hosting neem je eenvoudig Microsoft producten af. Dat is inclusief ondersteuning. Meer weten of overstappen? Neem vrijblijvend contact met ons op.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren