FAQ
Geen mail in INBOX of geen IMAP submappen
Geplaatst door D-Hosting op 24 juli 2019 15:22
Indien u voor IMAP heeft gekozen en u geen e-mail in uw INBOX ziet of submappen, volg dan de volgende stappen:

Klik linkboven in Outlook op Bestand, in het volgende scherm klikt u op Accountinstellingen en dan nog eens op Accountinstellingen


Klik op uw account en vervolgens op Wijzigen

Vul in het volgende scherm bij Pad van hoofdmap het woordje INBOX (met hoofdletters) in
(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2019 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+