FAQ
Kan Plesk adminpanel niet bereiken
Geplaatst door D-Hosting op 05 May 2017 22:52

Het kan voorkomen dat u het adminpanel niet kunt bereiken. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

1. Netwerk laat geen verkeer op poort 8443 toe
Wanneer u Plesk probeert te benaderen vanuit een bedrijfsomgeving is de kans groot dat deze poort dicht staat. Informeer bij uw systeembeheerder.

2. Uw IP wordt geblokkeerd door onze firewall
Dit zal doorgaans ook betekenen dat u niet bij uw site en mail kunt. Meest voorkomende oorzaken:

  • Te vaak verkeerd inloggen op uw CMS (bv. Wordpress of Joomla)
  • Verkeerde inloggegevens in uw mailprogramma (deze proberen vaak meerdere keren of de gegevens incorrect zijn)
  • Verkeerde inloggegevens bij gebruik van FTP

Meestal wordt uw IP na 15 minuten vrijgegeven. Is dit niet het geval stuur dan een e-mail naar support@d-hosting.nl met daarin uw domeinnaam en uw eigen IP nummer (deze kunt u opvragen via https://www.d-hosting.nl/mijnip)

3. U gebruikt Adfender als proxy
Wanneer u het programma Adfender gebruikt en de proxy optie aan heeft staan dan zal deze ook poort 8443 blokkeren. Wij adviseren de proxy functie tijdelijk uit te schakelen en na uw werkzaamheden weer in te schakelen. Zie ook onderstaand screenshot:

AdFender

(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+