FAQ
Gmail toont rood slotje naast mijn naam
Geplaatst door D-Hosting op 25 February 2016 13:30

Indien ontvangers van uw e-mail een rood slotje naast uw naam zien betekent dit dat u geen beveiligde verbinding gebruikt voor de uitgaande e-mail.

Indien u de SMTP server van ons gebruikt:
In vrijwel alle mail programma's vindt u onder geavanceerd of meer instellingen>geavanceerd de mogelijkheid om TLS aan te zetten voor de uitgaande mailserver.

Indien u de SMTP van uw accessprovider gebruikt:
Het kan zijn dat na het aanpassen zoals hierboven uitgelegd de SMTP niet meer werkt. Dat komt omdat providers zoals Ziggo voor TLS verbindingen een gebruikersnaam en wachtwoord vragen. Vul in uw e-mail programma bij de instellingen voor uitgaande e-mail uw inloggegevens in en u kunt nu veilig mail uitsturen.

(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+