FAQ
0x8004210B
Geplaatst door D-Hosting op 03 September 2015 15:19

Indien u de foutmelding 0x8004210B krijgt bij het ophalen van e-mail treedt er een time-out op. Dit kan doordat u werkt via een trage verbinding, er een grote e-mail in de mailbox staat of wanneer u veel mail ineens moet binnenhalen/controleren.

U kunt dit oplossen door bij Meer Instellingen > Geavanceerd de Timeout op te rekken (bv. 5 minuten). Hierdoor kan Outlook het ophalen/controleren wel afronden.

(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+