FAQ
jos_session foutmelding
Geplaatst door D-Hosting op 20 April 2015 14:21

Soms kan de tabel voor sessie opslag corrupt raken. U kunt dit repareren door via het Plesk Adminpanel in te loggen en naar databases te gaan. Vervolgens opent u het Webadmin gedeelte. Klik op de database naam en u krijgt in het rechterscherm uw tabellen te zien. Bij de sessie tabel ziet u staan 'in gebruik'. Selecteer deze tabel en klik onderaan (in het drop-down menu) op repareer tabel.

(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+