FAQ
Support via Teamviewer
Geplaatst door D-Hosting op 04 December 2014 16:55

TeamviewerIn sommige gevallen kunnen wij niet met de Kayako tool op uw computer meekijken, bijvoorbeeld wanneer u een strenge firewall of Mac gebruikt. In dat geval verzoeken wij u Teamviewer te gebruiken. U kunt deze gratis downloaden op teamviewer.com (teamviewer voor Mac), na het uitvoeren van de download kunt u volstaan met de optie ‘alleen starten’, installatie van het programma is niet nodig.

Gebruikt u een mobiel device zoals iphone, ipad of een android toestel dan kunt u via de app store Teamviewer Quicksupport of Google Play store downloaden. Na het uitvoeren van Quicksupport op Android kan er gevraagd worden om een extra add-on te installeren, met deze add-on kunnen wij u sneller helpen.

Zodra u Teamviewer (Quicksupport) staart krijgt u een ID te zien, deze hebben wij nodig. Meestal is er ook een wachtwoord, ook deze hebben wij dan nodig. In de screenshot hiernaast zijn beide velden in het rood aangeven, op mobiele devices zullen de velden er net iets anders uitzien.

Slechts enkele Android deviced geven de mogelijkheid om uw mobiel ook echt over te nemen en zodoende de instellingen te wijzigen, bij de overige mobiele devices zullen wij u nog de nodige instructies moeten geven.

(0 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+