FAQ
Een support ticket indienen
Geplaatst door D-Hosting op 11 December 2012 16:46

Om een support ticket in te dienen mailt u naar support@d-hosting.nl of gebruikt u de optie 'Ticket Aanmelden' op http://service.d-hosting.nl. In de meeste gevallen is e-mail de beste manier om technische vragen in te dienen. Hierin kan immers veel informatie ineens verzonden worden. Hoe meer informatie wij ineens ontvangen hoe sneller wij u kunnen helpen;

  1. Om welke domeinnaam gaat het?
  2. Wat is uw IP nummer (zie http://www.d-hosting.nl/mijnip)
  3. Een eventueel screenshot van de foutmelding of het probleem
    1. Instructies voor PC
    2. Instructies voor Mac
  4. Een duidelijke omschrijving van het probleem met daarbij een stapsgewijze uitleg hoe u bij het probleem bent gekomen (zodat wij het na kunnen doen). Vermeld tevens datum en tijdstip.
  5. Wanneer het een probleem met een CMS (Wordpress, Joomla etc.) betreft ontvangen wij graag de logingegevens, zodat wij ook in het admingedeelte met u mee kunnen kijken.

Voor de volgende problemen verzoeken wij de onderstaande informatie eerst te lezen:

Extra informatie voor wanneer uw site niet werkt
Wij maken gebruik van een streng beveiligingspakket. Net zoals supporters die een voetbalstadion inlopen wordt iemand wel eens tegengehouden die niets kwaad wil doen. Zo werkt dat ook vaak bij dit beveiligingspakketten. Te veel connecties, een update van een pagina via het admingedeelte van een CMS, één voor één zaken die door de beveiliging als verdacht aangemerkt kunnen worden. In zo’n geval wordt u in de meeste gevallen tijdelijk (15 minuten) geblokkeerd en soms voor een langere periode. Gelukkig wordt alleen uw IP geblokkeerd en kunnen reguliere bezoekers uw site gewoon blijven bezoeken. In de meeste gevallen zal u zelf een Forbidden melding krijgen te zien. Stuur dan een e-mail naar support@d-hosting.nl met daarin de informatie zoals hiervoor genoemd. Wij kijken dan of de regel die u blokkeerde kan worden uitgeschakeld voor uw website.

Extra informatie voor wanneer uw e-mail niet werkt
In sommige gevallen kan ook uw e-mail verbinding worden geweigerd door onze servers. Is dat veelvuldig het geval kijk dan eerst naar de volgende zaken:

  1. Om de hoeveel minuten haalt u de e-mail op? De server kan ingrijpen wanneer u korter dan 5 minuten achter elkaar controleert.
  2. Heeft u meerdere accounts? Zorg dat deze met een afwijkend interval de e-mail controleren. Probeert u met 5 accounts op een moment te controleren kan de server ingrijpen.
  3. Loggen uw collega’s ook in? Omdat u waarschijnlijk van hetzelfde IP nummer gebruik maakt gelden hier ook A en B.

Lost het probleem niet vanzelf op wanneer u bovenstaande punten heeft geprobeerd neem dan contact met ons op.

(2 stemmen)
Nuttig
Niet nuttig

Aanvulling(en) (0)
Aanvulling toevoegen (niet bedoeld voor support vragen)
 
 
Volledige naam:
E-mail:
Aanvulling:
CAPTCHA Verificatie 
 
Om spam-misbruik te voorkomen, dient u de tekst uit onderstaande afbeelding ter verificatie over te typen:

Copyright ┬ę 2000 - 2015 D-Hosting. Helpdesk Software door Kayako
Twitter | LinkedIn | Google+